Algemene Ledenvergadering 25 november 2015

Gepubliceerd op 20-10-2015

Helaas hebben we de datum van de ALV moeten verplaatsen van 28 oktober naar 25 november aanstaande.

Het bestuur nodigt jullie uit voor de “Algemene Ledenvergadering” (ALV) van de Nieuwegeinse Bowling Vereniging.

De vergadering is op woensdag 25 november 2015 om 20.00 uur in de bovenzaal van de bowling te Nieuwegein.

Vanaf 11 november 2015  zijn de financiële stukken bij de penningmeester op te vragen.

Ben je niet in de gelegenheid om te komen? Dan kun je door middel van een machtiging aan een ander lid van de vereniging toch je stem uitbrengen (één machtiging per lid maximaal).

Wijziging verzending stukken ALV

Zoals  besloten in de alv 2010, worden de stukken per e-mail verzonden. Wil je graag op de verzendlijst komen te staan voor de ALV, dan kun je dit via de website kenbaar maken door op de homepage het e-mail aanmeldformulier in te vullen. Uiteraard plaatsen we de uitnodiging en de stukken voor de ALV op de website.

Geen e-mail
Heb je geen e-mail dan blijft het mogelijk de stukken per papier te ontvangen. Stuur hiervoor een bericht naar het secretariaat, Postbus 1506, 3430 BM Nieuwegein of deponeer je verzoek in de brievenbus achter in de bowling.

ALV november 2015 documenten

ALV mei 2015 aankondiging incl. agenda